nielsh.reismee.nl

Rustig week

Ik heb deze afgelopen weken niet veel ondernomen. Zoals jullie gelezen hebben, had Ruud zaterdag zijn afscheidsfeestje. De donderdag erop ging hij daadwerkelijk weg. De woensdag was hij nog te vinden in een kroeg. Hij vroeg zaterdag of ik ook wilde komen. Ja daar kan ik geen nee tegen zeggen, ookal moest ik werken de volgende dag.

Wat ik niet wist, was dat het een Karaokeavond was. Hilarisch. Er waren zelfs mensen die konden zingen, waaronder Ruud. Ik had besloten, omdat het Ruud zijn laatste avond in Canada was, om ook maar op het podium te gaan.

Je schrijft op een kaartje welk nummer je wil zingen. Ik had Sexbomb van Tom Jones, dat nummer kan ik ook zonder tekst op het scherm zingen. Maar ze konden vast dat nummer niet vinden, want zonder waarschuwing kreeg ik een ander op het scherm. Gelukkig kon ik het nummer een beetje, maar zeker in het begin moet het echt akelig hebben geklonken . Maar goed ik heb het toch gedaan. Meteen daarna ben ik naar huis gegaan, want het was al bijna 12:00 uur.

Het weekend heb niet veel bijzonders gedaan. Ik had een lang weekend. Maandag was hier bevrijdingsdag. Eigenlijk zaterdag, maar de kantoren waren dicht op maadag. Zaterdag heb ik foto's op de weblog gezet. Voor de mensen die nog niet hebben gecheckt; het zijn de twee albums van de MOOSE. (De twee laatste weken van mijn maandreis). Zateravond hebben we 2 films gekeken. Tsotsi, een film uit Zuid-Afrika en Mr and Mrs Smith, met Brad Pitt en Angilina Jolie.

Zondag ben ik met Hans en Jannie naar een pub geweest om daar een Rugby wedstrijd te kijken. Het heeft sinds donderdag zo'n beetje non stop geregend en zondag was misschien wel de ergste dag. Om deze dag niet helemaal te verprutsen ben ik meegegaan. Normaal gesproken ben ik niet zo'n sports-fan.

Zuid-Afrika speelde tegen Ierland. Ierland heeft gewonnen met 32-15. Jannie was met twee van zijn vrienden gekomen met de auto en na de wedstrijd zijn we naar Granville Island gereden. Even voor de goede orde. De wedstrijd was om 12:00 s'middags. Op Granville isalnd hebben we koffie gedronken. Hierna zijn we naar huis gegaan. Ik heb nog gekookt en dat was de zondag.

Maandag was ik dus vrij. Ik had niet veel gedaan. gejogd en daarna weet ik het niet meer. Het was vast niet de moeite waard om te onthouden.

Dinsdag wil ik zo snel mogelijk weer vergeten Ik deed zowaar alles wat ik fout kon doen op mijn werk, fout. Ik had, wat ze noemen, een BAALDAG. Mijn bazen werden een beetje wanhopig op een gegeven moment . Het enigste lichtpuntje was dat ik de foto's van het raften had ontvangen. Die had ik een maand geleden besteld

Naast werk heb ik deze week niet veel bezonders gedaan. Gisteren nog een leuke film gehuurd en met mijn ouders op MSN gepraat. Voor hun was het al zaterdagochtend, voor mij was het vrijdagnacht. Tijdsverschil kan soms best vervelend zijn. Het is nu zaterdag en ik ben net terug van Joggen. Vanavond nog een feestje dus dat zit goed. Tot zover weer vanuit BBY (=Burnaby)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active