nielsh.reismee.nl

Haloween en de eerste werkweek

Ik moet jullie even terug verwijzen naar de blog van vorige week. Het was zaterdag en ik had geen plannen op uit te gaan Ja ja. waar het niet dat je met zijn zevenen in huis zit. De kans dat iemand met een feest op de proppen komt is dan ook erg groot. Rond 18:00 werd Wilko gebeld of hij zin had in een Haloween huisparty. Hij was zo vrij om te vragen of er nog meer konden komen; geen probleem

Nauw ja geen probleem. We moesten wel verkleed gaan. Het is Haloween. Maar ja waar haal je na zessen nog een kostuum vandaan. Gelukkig hadden onze vorige bewoners wat spullen achter gelaten, waaronder een Heksenmuts. Hans had het skelettenhoofd al geclaimd. Dan maar een Heks Thomas wist nog ergens een paarse Cape vandaan te plukken. Om het af te maken had ik ook nog een paarse bezem. Geheel in het zwart was ik bijna klaar.

Een haakneus met puisten heb ik niet; dan maar tieten Maar ja met alleen jongens is dat ook nog een klus. Uit eindelijk heb ik het als volgt opgelost. Men nemen een riem en twee opgerolde boxershorts. Comfortabel is het niet, maar het resultaat goed genoeg om de dames op het feest te laten twijfelen

Geheel verkleed zijn we naar het feest gegaan. Wilko was een surfboy geheel met surfplank (oude strijkplank). Het probleem voor hem was dat hij dacht te kunnen surfen zonder water. Dat heeft hij geweten. 2 keer plat op zijn schuiverd. De twee keer was legendarisch. Op het skytrain station waar wij eruit moesten, gooide hij zijn board de trein uit, nam een aanloop en gleed even over de tegels, maar landde toch echt op zijn achterste. Gelukkig had ik een bezem en kon hem bij elkaar vegen

Het feest was echt geweldig. Live Dj met iemand die op bongo's liep te trommelen. En mensen die echt veel tijd hebben gestoken in hun kostuum. Niet zoals ik een 10 minuten klus. De beste was verkleed als Edward scissor hand's. Voor wie niet weet wie dat is; google hem op. De persoon was net echt. In ieder geavl weer laat thuis.

Zondag heb ik niet veel gedaan. Ik wil het Joggen wel volhouden. Maar echt iets ondernomen heb ik niet. Maandag moest ik weer naar het kantoor. Daar gebeuren ook geen schokkende dingen. Het is nog steeds een zooi en het andere kantoor is nog steeds niet klaar. Ik doe steeds meer administratieve zaken, zoals rekeningen en aanmaningen orders verwerken. Kortom multitasken Ik kom mijn dag wel door.

Vrijdag was een lange dag. Ik was pas om 12:00 s'nachts thuis. Een uurtje overwerk. Als receptionist moet je er represenatief uit zien. Toen ik vertrok uit Nederland had ik er geen rekening mee gehouden dat ik dergelijke baan zou krijgen. Dus ik heb maar 1 blouse en nette broek. Te weinig volgens mijn bazen, en daar hebben ze vrijdagavond wat aan gedaan. Ik heb er twee nieuwe broeken en een blouse bij
Daarna hebben ze mij ook nog wat ettiquetten bij gebracht in een restaurant. Zulke overuren kan ik wel hebben

Zaterdag heb ik door Gastown gelopen. Ik heb daar het een en ander gekocht. Later kwam ik hans ook nog tegen. Met zijn tweeen zijn wij naar huis gegaan. Na het eten zijn we naar Ruud gegaan. Hij gaat deze donderdag weg. Ruud en ik zaten op hetzelfde vliegtuig naar Vancouver. Hij gaf zijn afscheid/verjaardagsfeestje. Het was daar erg druk.

Een leuk weetje: Van de ruim 50 mensen in die kleine hut waren maar liefst 2 Canadezen. De rest kwam uit Holland, Japan, Turkije, Mexico, Iran, Frankrijk en weet wel niet waar vandaan. Kortom gezellig. En op zich nog op tijd thuis. Zondag, lekker uitgeslapen, wat geschreven Gejogd en gekookt. Best druk voor een zondag. Ja dat weer een week voorbij. MZL

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active