nielsh.reismee.nl

Terug aan de arbeid

Laten we beginnen met de maandag de 16e. Een beetje droevige dag voor mij want Kate vloog die dag terug naar haar universiteit. Ik was in Surrey blijven slapen want het huis was nog steeds niet verkocht! Ze vloog om 14:00 weg. Hiervoor was er nog wel een bezichting dus echt uitslapen konden we niet.

Na het inchecken hebben we nog even de tijd lopen doden door in de winkeltjes te kijken. Om ja ze moest echt terug ondanks ze niet wilde. Haar moeder was zo vrij om mij terug te brengen naar huis. Daar kon ik nog werken aan mijn weblog. Ik moest de foto's nog uitzoeken. Deze staan allemaal in Dave zijn computer en hij gaat binnen 3 dagen weg. Maar het duurt even als 1000 foto's moet uitzoeken.

Het was een mooie dag. Bovendien was ik het zat om achter die computer te zitten. Ik daarom mee gegaan met Dave, Wilko, Hans en Gary te voetballen. Dat was lekker om buiten te zijn.

Dinsdag heb ik lekker uit kunnen slapen.Ik was wel gebeld door een uitzendbureau, voor een opdracht van uur of 4. Daar had ik geen zin. Ik kon dus mooi aan mijn foto's werken. Verder heb ik niet veel anders gedaan.

Woensdag heb ik ook een beetje uit kunnen slapen. Maar ik wilde wat dingen downtown gaan doen. Ik was dus al wel in de kleren om 10:00 toen ik werd gebeld door het uitzendbureau. Of ik zo snel mogelijk naar West Vancouver kon gaan voor een verhuisklus. Vanaf Burnaby is dat zeker een uur. Ik vroeg of dat wel zin had. Geen probleem!

Daar ging ik dan met geen idee wat mij te wachten stond. Gelukkig stopte de bus voor de deur en ik hoefde niet te zoeken. Eenmaal binnen kwam ik in een zooi Nee ongelooflijk. Ik kon de vloer niet zien van de papieren en andere troep.

De huurders van het pand zijn min of meer het pand uit gedwongen. Men dacht te hebben tot begin november. Bleken ze al de 16e uit het pand te moeten zijn. Het was nu de 20e. Even voor de goede orde, de verhuurder werkt hier niet volgens de regels. In ieder geval moest men daar toch weg en besloot men maar hals over kop te verhuizen.

In het nieuwe pand hebben ze donderdag een extra kantoor deel bij moeten huren voor oplslag. Men heeft niets uit kunnen zoeken en letterlijk alles in dozen gestopt. Ik heb in het nieuwe pand voornamelijk de dozen van de lift naar het kantoor gebracht en dat kantoor vol gezet

Het was eigenlijk maar een opdracht van 4 uur; 1 dag. Ik dacht nog wel mijn dingen te kunnen regelen. Uiteindelijk ben ik om 21:00 naar huis gegaan. Donderdag zijn we ook nog doorgegaan van 9 tot 6. Ze waren daar zo blij met mij dat ze mij hebben getrakteerd op een diner. Het was een restaurant met een eigen brouwerij . En laat mijn baas een gecertificeerde bier jurist te zijn. Ik heb wel 7 verschillende bieren kunnen proeven; kleine test glaasjes hoor! Zelfs pompoen bier. Het is niet 1 van mijn favorieten, maar vies is het ook niet Van de bieren die ik lekker vind heb ik wel normale glazen op

Ik moest nog kiezen ook. Ik zou eigenlijk nog met Dave een ander diner hebben en daarna nog een biertje pakken. Ik heb er geen spijt van om met, nu mijn baas, te eten. Ik ben daar woensdag (de 25e) voor vast in dienst begonnen . Ze houden me daar totdat ik terug kom naar Nederland (wat al over 2 maanden is )

Maar goed Dave zou met anderen nog ergens bier drinken. Een belletje leerde mij waar ze waren Ik ben daar dus ook heen geweest. Het was daar ook erg gezellig. Ik moest alleen de volgende dag werken voor Randstad uitzendbureau. Mijn contactpersoon daar hielp mij daaraan te herinneren om 1:00 in de morgen. Zij was daar ook in de club. Om 2:00 ben ik toch alleen naar huis gegaan. De anderen bleven.

De volgende ochtend moest ik een urenbriefje halen bij Randstad. Daar waren ze opgelucht om mij te zien . Tuurlijk ben ik daar. S'avonds een kerel s'ochtends een kerel. Toen ik het urenbriefje weer inleverede zei zij dat ik er beter uit zag dan in de ochtend. Het was overigens weer een verhuisopdracht. Kantoorplaatsen verplaatsen tussen de 7e en de 8e verdieping. Erg georganiseerd allemaal; zeker in vergelijking met de andere klus . Eenmaal terug was Dave vertrokken naar Engeland Ik kon het goed met hem vinden. Zijn vervanger is Paul ook uit Engeland. Hij was er woensdag al. We zijn dus heel even met zijn achten in huis geweest. Het zijn er nu dus weer 7. Paul, Gary, Janny, Hans, Thomas, Wilko en ik.

Tot slot, Het huis van Kate's moeder is vrijdag verkocht aan de mensen die het huis maandag hebben bezichtigd. Het waren de enigste mensen die het huis in Surrey hebben bezichtigd die Kate en ik hebben gezien. Misschien hebben wij net het zetje extra gegeven

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active