nielsh.reismee.nl

Een week met Kate

8 oktober is een feestdag in Canada en vast in meerdere landen. Het was Thanksgiving. Kate heeft mij wel uitgelegd wat er precies gevierd wordt, maar ik ben het alweer kwijt. Het belangrijkste van Thanksgiving is Turkey(=Kalkoen)diner en ik was uitgenodigd. Het is te vergelijken met een kerstdiner met een ernorme Kalkoen. Het is een echte familieaangelegenheid. Kate's zus en haar dochter waren er ook. Het was erg gezellig.

Na het eten zijn we naar hey huis in Mission gegaan. Kate en ik hebben daar de avond afgesloten in de Hottub (heet bubbelbad). Deze is buiten, maar de hottub is lekker heet. Prima toch? Totdat we errachter kwamen dat we ons hadden buitengesloten. Nu ben je ook nog nat en voelt het nog kouder dan het eigenlijk is. Kate's moeder was naar Surrey, Gelukkig was Kate's zus er nog om ons binnen te laten

Kate en ik waren in Mission blijven slapen om te helpen. Het huis in Missionis groot genoeg voor Kate's moeder en zus om 'gescheiden' te leven. Kate's zus woont beneden en haar moeder boven. Haar zus woont al in; haar moeder niet omdat het huis nog niet is verkocht. Kate en ik hebben haar zus geholpen de keuken op orde te brengen.

Na het schoonmaak was onze taak om op Genevieve (dochter) te letten. Zij is bijna 2. Op kleine kinderen passen, ben ik niet ervaren in. gelukkig heeft het huis in Mission een grote tuin met spoeltoestellen. Aan het eind van de dag wist Genevieve mijn naam . Ze heeft zich denk dan wel vermaakt met mij en Kate. Na fish and chips liet Kate's moeder mij in haar auto naar huis rijden. Nee, ik heb er niet om gevraagd!

Het is alweer woensdag. Ik heb thuis geslapen. Ik had plannen voor deze dag. Met mijn Zuid-Afrikaanse huisgenoten ben ik naar SWAP gegaan. Ik heb mijn CV aangepast een wilde naar Uitzendbureaus, om te laten dat ik weer beschikbaar ben, totdat Kate belde om met mij te lunchen. Ja dat kan ik natuurlijk niet afslaan. Na de lunch heb ik ook nog een pak gepast Niet dat ik deze nodig heb, maar we dachten dat het wel leuk was.

Donderdag ben ik met Kate naar Metrotown geweest. Zij moest daar het een en ander regelen. Echt veel meer hebben we die middag niet gedaan. De avond hadden we echter Dave's afscheidsdiner. Hij vertrekt de 20e van deze maand. We zijn naar de griek geweest. Tjonge wat heb ik daar lekker gegeten. Vervolgens zijn we nog naar een lounge geweest om te chillen.

Vrijdag heb ik met Kate een Film gekeken. Ik moest deze zien. Het was een goede film. Volgende op de agenda was uit eten met een vriendin van Kate. We zijn weer naar Memphis Blues geweest waar vegetariers verboden. Na ijs zijn we naar Kate's huis gegaan.

Ondanks ik onderhand zelf ook naar de kapper moet had Kate een afspraak en ben mee gegaan. Daarna zijn we nog wat rondgelopen in het winkelcentrum van Surrey. Na de boodschappen zijn we naar mijn huis gegaan. We hadden donderdag het Diner, maar deze dag zijn we gaan stappen om te 'vieren' dat Dave naar huis gaat.

Ik had beloofd om eten te koken. Van de overblijfselen van de kalkoen heb ik een soep gemaakt die goed in de smaak viel. Het was een goede bodem voor de Gin De avond was echt geweldig. Ik had mijn fotocamera mee; dus: Gelukkig heb ik de foto's nog. Maar goed ook! Van veel foto's weet ik niet eens dat ze zijn genomen . Ik weet nog wel dat ik verdwaald was in de regen. Ik ben nu 7 maanden in Vancouver!. Hierdoor de bus gemist en de taxi terug moeten nemen. Deze moest binnen een half uur weer terug zijn op de centrale om van chauffeur te wisslen. Hij reed behoorlijk door, maar Kate heeft last van wagenziekte. Laat ik het zo zeggen de taxi heeft ze gespaard. De voortuin van de buurman niet

De volgende ochtend was zwaar, maar ik was niet alleen iedereen van het huis was er gister bij. Ik was om 11:30 op. Kate om 14:00. Voordat we in de kleren waren was het 16:00. Hierna zijn we naar Kate's huis gegaan. Hier hebben we nog steeds resten gegeten van Thanksgiving diner O ja. Ik heb Kate en haar moeder Guus Meeuwis geintroduceerd. Ze verstaan er geen woord van, maar vinden zijn muziek geweldig

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active