nielsh.reismee.nl

Vierkante ogen en toch dingen doen

Thuis en veel doen. Dit hebben jullie zelf kunnen zie op deze site. Ik heb de woensdag en donderdag net zolang achter de computer gezeten totdat ik vierkante ogen had. Het weer is nog prima. En om mijn vierkante ogen even wat rust te gunnen, heb ik iets gedaan wat ik een maand niet heb kunnen doen; VOETBALLEN. Ik was alleen maar halverweg kwamen er een aantal anderen en we hebben gevoetbald totdat we de bal niet meer konden zien

Vrijdag heb ik wat dingen gedaan downtown voordat ik Kate ging halen van het vliegveld. Ik had meer plannen voor de ochtend. Een OV-maandkaart kopen. Normaal 5 minuten. Maar ik ben door heel vancouver gelopen om hieraan te komen. Vervolgens overboeken bij een bank. Normaal 5 minuten Nu 15 minuten. Ik was ook bij SWAP geweest.

Maar goed ik wist de weg naar het vliegeveld omdat ik daar dinsdag zelf was. Haar moeder moest naar cursus. Deze was eerder afgelopen dan verwacht en ze wilde Kate bellen, maar haar batterij was leeg gegaan tijdens de vlucht. Kate's moeder pendelt tussen het huis In Mission en het huis Surrey. Het huis in Surrey staat in de verkoop.

Er was dus grote verwarring en stress over hoe en wat. Uit eindelijk heeft Kate met mijn telefoon gebeld. Bleek haar moeder al bijna in Mission te zijn (2 uur van Vancouver) Voor Kate naar Mission werd moeilijk. (wat jammer nauw ). De avond heb ik Kate naar een sushirestaurant gebracht omdat zij daar zin in had. In Quebec kunnen ze geen sushi maken.

Ik heb Kate zaterdag naar Surrey gebracht om haar met haar moeder te verenigen. Kate is met haar moeder naar Mission gegaan. Ik ben naar huis gegaan omdat Wilko zijn sleutel kwijt was. Bleek hij die in een andere zak dan normaal hebben gestopt. Daarna heb ik weer gevoetbald en achter de computer gezeten.

(Bizar feit: normaal kijk ik geen sport; en zeker geen honkbal. omdat ik moest wachten op Wilko had ik even niets beters te doen De New York Yankees vs de Detroit Tigers. 2 dagen later vliegt de Pitcher (werper) van de Yankees in een wolkenkrabber)

Zondag heb ik weer veel achter de computer gezeten. Ik kreeg weer vierkante ogen en besloot te gaan wandelen in Deer Lake park. Dit is een park waar ik nog niet was geweest ondank het geen half uur van huis is. Het was erg lekker om even buiten te zijn. Het is mijn eerste keer dat ik een slang in het echt heb gezien. Okay hij was maar 20cm

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active