nielsh.reismee.nl

aan al het goede komt een eind

Tja, in de afgelopen maand ben ik van de ene naar de andere kant van Canada gegaan en heb 2 weken rondgetourd door Quebec en Ontario. Ik heb veel gedaan en vele mensen ontmoet. Ik ben nu in Toronto. Om 18:00 vertekt mijn vlucht terug naar het normale leven.

Onderweg heb ik even gedacht dat het wel lekker zou zijn om terug in Vancouver te zijn. Maar dat moet maar 5 minuten zijn geweest. Ik heb de smaak te pakken. Ik wil reizen en dingen doen. Helaas vreet dat uit de portomonee. Ik moet dus wel terug.

Maar goed. 20:00 plaatselijke tijd zal ik landen en ik verwacht rond 23:00 weer terug te zijn op Barker Avenue. Woensdag ga ik direct beginnen met het plaatsen van mijn dagboek. Ik wil jullie zoveel vertellen. Foto's komen er ook aan. Dit zal alleen wat langer duren. Ik heb er meer dan 1000.

Ik zou dus zeggen houdt de weblog in de gaten en laat even weten wat je van mijn avonturen vindt
MAZZELTJES Niels

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active