nielsh.reismee.nl

Een hele korte update

Hallo

vele van jullie weten dat ik bezig ben met een coast to coast trip. Ik ben inmiddels over de helft. Ik zit nu in Toronto. Daar blijf ik tot Maandag om vervolgens aan het laatste deel te beginnen. Van Toronto naar Halifax. Ik vertrek om 8:00 s'ochtends en kom 6 s'avonds de volgende dag aan.

De plaatsen die ik tot nu toe heb aangedaan, zijn

Ucuelet; British Columbia
Vancouver; British Columbia
Lake Louise; Alberta
Moose Jaw; Saskatchewan
Regina; Saskatchewan
Winnipeg; Manitoba
Thunder Bay; Onatrio
Toronto Ontario.
(kijk maar eens op de kaart hoe ver dat al is)

Houdt de weblog in de gaten. Ik houdt namelijk een dagboek bij die ik uiteindelijk na mij trip op de weblog wil plaatsen. Tot zover

Groeten Niels

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active