nielsh.reismee.nl

De laatste dagen met Kate

Donderdag was de laatste werkdag van Kate de 30e moest Kate haar vlucht pakken. Omdat onze shifts zijn verandert was ik al thuis voordat zij klaar was. (By the way zij had een k*tdag). Thuis was niemand om te eten, dus belde ik haar zodra zij klaar was. Bleek dat zij met een paar collega's wat was gaan drinken en ik werd ook uitgenodigd. Helaas kon ik niet drinken omdat ik nog aan de medicijnen zat Uiteindelijk hebben we een uiterst gezellige avond gehad. O ja een sailant detail; er waren alleen dames en ze hadden Kate en mij bijna naar een stripclub genomen . Het einde van de avond was wat minder voor Kate omdat ze het een en 'ander' verloor, waaronder haar looncheque. Dat was schrikken.

de volgende ochtend heeft ze direct gebeld naar het werk en daar bleek dat haar cheque was gevonden. Eind goed al goed. Kate heeft haar loonstrook op moeten picken in Surrey. In de tussentijd ben ik downtown geweest om mijn reis te boeken. Vervolgens zouden we uit gaan eten en toch naar Bard on the Beach gaan. (er worden 4 sheakespaeretoneelstukken voorgesteld aan het strand) Ik was daar vlak bij; Kate niet. Kate wou heel graag naar Midsummernightsdream. Toen ik polshoogte ging nemen, bleek dat deze voorstelling al was uitverkocht. Omdat ik 2 uur te vroeg was, was ik de eerste in de rij voor annuleringen. Uiteindelijk hadden we de kaartjes en was Kate net op tijd. Ondanks ik geen fan ben van toneelstukken, heb ik ontzettend genoten tranen van het lachen Daarna zijn we naar Kate's huis gegaan alwaar ik de volgende ochtend wreed werd wakker gemaakt.

Kate's moeder zit midden in verhuizing en ze dachten dat ik wel kon helpen. Ik had daar geen problemen mee toen ik eenmaal volledig wakker was. Ik ben geen ochtend mens De dozen, zwaar want ze houden daar van lezen, moesten van boven naar de pick-up beneden. Er moest iemand in de pick-up. Het leek mij wel lachen dus ik ben ingestapt. De dozen moesten naar het nieuwe huis in Mission. Dat ligt op ruim een uur rijden van Surrey. Na het uitladen zijn we weer naar het oude huis gegaan om te beginnen aan het orginele plan. De zonsondergang zien in White Rock. Dit keer hebben we het wel gered. Het was erg mooi en wij zijn de avond in stijl uitgegaan. Bij een goed restaurant hebben we nacho's en ik een van de beste zeevruchtenpasta's die ik ooit heb gehad gegeten (Ja pap garnalen mosselen en de hele rambam)

De zondag bgon weer vroegen ik moest nog overwerken ook omdat niemand kwam opdagen. Dinsdag ben ik weer naar Kate gegaan; de laatste avond. Daar werd ik getracteerd op roast 'beast', Yorkshire pudding, corn & Gravy. lekkerrrrrr!! Ik ben daar blijven slapen want we moesten vroeg op. 5:00 am; haar vliegtuig vertok om 9:00 am. Ze moesten nog haasten ook want kate was maar voor 3/4 gepakt. Haar moeder was zo vrij om mij ook nog bij mijn werk af te zetten. Het ligt op de route. Daar hebben we afscheid genomen. Weer een vlot afscheid want ze was al laat

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active