nielsh.reismee.nl

Een late update; 2 weekenden voor hetzelfde plan

Zoals jullie al weten hebben Kate en alle weekenden in augustus samen doorgebracht. Kate wilde graag naar Bard on the beach en ik wilde graag nog de zonsondergang in Whiterock zien. Dit wouden we 18 en 19 augustus doen. Het was echter een voornemen. Beide tripjes hebben we een week later gedaan.

Doordat Kate nog het een en ander moest regelen, waren we te laat voor de zonsondergang in Whiterock die vrijdag. We hebben wel bij een chique restaurant in Whiterock gegeten. Kate was vergeten dat ze van eiegenaar waren verandert. In ieder geval heb ik daar heerlijk aan het witbier gezeten(Hoegaarden). Bovendien waren we ook te laat voor de bus. Dat was niet onze schuld. Volgens de buschauffeur ging er nog een bus om 1:00 s'ochtends. Tsja, hebben Kates moeder maar gebeld en die heeft ons in de ochtend op gepikt.

Door de skytrain waren we te laat voor Bard on the Beach. Jammer, maar ik had nog een plan B. In plaats van de Bard on the Beach, zijn we naar de Imax theather gegaan. Hier vertonen ze 3D films. Wij waren virtueel in Zuid Afrika op safari. Leuk gedaan, maar persoonlijk niet echt opwindend.

Het vreemde was dat ik ontzettend duizelig was na de voorstelling. Ik moest mij soms aan Kate vast houden. Ik hoopte dat het de volgende dag wel over zou zijn. Dit werkt niet prettig. Helaas Ik heb het geprobeerd, maar mijn lichaam wilde die dag niet. Die maandag erop was het nog steeds niets. Dinsdag ben ik niet eens naar mijn werk gegaan. Ik heb die dagen veel geslapen. O ja Kate was zo aardig om soep te brengen op die dag. Jammer alleen dat alles in haar tas zat. Alles zat onder Vanaf woensdag ben ik weer gaan werken.

Vervolg in volgende blog

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active