nielsh.reismee.nl

Mijn excuses

Ik ben de laatste tijd weer erg druk in de weer. Kate is vandaag vertrokken naar Quebec en wij hebben elke vrije dag samen doorgebracht Tussendoor ook nog wat ziekjes geweest Daarnaast vertrek ik vrijdag aanstaande voor een maand om dwars door Canada te reizen.

Dit verg ook wat organisatie. Dit zijn de redenen dat ik heb nagelaten mijn weblog te updaten en jullie begrijpen dat dit deze aankomende maand ook lastig gaat worden. Als er een internetconnectie/computers in de Hostels zijn waar ik ga verblijven, zal ik zeker een poging wagen. Ik kan dit echter niet beloven.

Tot zover deze wat zakelijke update.
Groetjes aan alle trouwe lezers.

PS ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die reacties hebben achtergelaten op de webmail/Gastenboek Helemaal topie

en gewoon blijven checken

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active