nielsh.reismee.nl

laatste vuurwerk en powerjack

Heerlijk zo'n weekend. Ik moest nog het een en ander regelen bij Swap. Daar heb ik een hele tijd gezeten. We zouden zondag 13 augustus gaan raften, alleen er waren te weinig aanmeldingen, Helaas gaat dat dus niet door

Zaterdag had ik een hangdag. Ik was 'alleen' thuis Heerlijk al die plannen, maar lekker niks doen

Het was overigens de laatste dag van het vuurwerk. De twee woensdagen heb ik samen met Kate gezien, maar niet helemaal. We waren steeds 5 tot 10 minuten te laat. Maar we hadden een goede impressie.

Nu waren we echter ruimschoots op tijd. De meeste mensen (ongeveer 250.000) gaan naar English Bay. Ik had via via gehoord dat je ook prima kon genieten van de andere kant van de baai, waar het minder druk is.

Die avond was het de buurt voor Mexico. Ondanks ik niet alle shows heb gezien, moet ik zeggen dat dit het mooiste vuurwerkshow is die ik heb gezien. Het was compleet met muziek (de andere ook maar toen hadden we geen radio). Overigens gaat ieder radiostaion in Vancouver over op de muziek van het vuurwerk. Ik probeer het te beschrijven, maar dit is weer een moment dat je moet meemaken.

Na het vuurwerk hebben we weer ijs gegeten. Ja pap ik had een een heerlijke sorbet met vers fruit , daar lusten de honden geen brood van; HA HA.

Toen was het weer zondag en de werkweek begon weer. Tot besluit wil ik nog even kwijt dat ik aan het oefenen ben op de powerjack. Dit is een elektrische pompwagen die gaat als de brandweer. Maar het is best nog moeilijk om dat ding te besturen. Je gaat voor of achteruit net zoals een brommer. Daarbij sta achterop ipv erachter lopen. Dit betekent dat je draaicirkel erg groot is en je kan dat dit moeilijk sturen als je stilstaat. Ik moet nog even oefenen dus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active