nielsh.reismee.nl

korte update

Alles gaat hier zo zijn gangetje Het weer laat zich de laatste tijd van zijn goede kant zien. Op mijn werk gaat alles zijn gangetje. Ze zijn erg tevreden over hoe ik de eilandroute aanpak.

Ja mam, ik weer eens aan een test meegedaan. De moeder van Kate had twee kaarten voor een televisiepanel. Volgens haar was het zo leuk dat de kaarten maar moeilijk aan te komen waren Maar zij kon niet, dus zijn wij geweest.

Het gaat hier anders dan ik Nederland. Er was een hotelzaal afgehuurd waar tv's stonden. Daarbij is er een loterij. De prijzen waren boodschappen zoals shampoo en toiletpapier en Canndybars?????

In zaal was een uiterst irritante man die alles aan elkaar praatte met een 'komische noot.' Ik kon alleen de humor er niet van inzien We hebben een Dramaserie gezien en een sitcom. Na de shows moesten we reacties opschrijven en vragen beantwoorden. Kortom wazige bedoeling. Na afloop wisten we niet hoe snel we wegmoesten. We hebben de dag goed afgerond door naar een restaurantje te gaan

Sinds 26 juli is hier het festival of lights aan de gang. Op twee woensdagen en twee zaterdagen strijden 4 landen om wie de beste vuurwerkshow heeft. Inmiddels zijner al 3 geweest waarvan ik er 2 heb gezien. Het waren schitterende shows De shows duren ongeveer 30 minuten. en wat is er beter dan ijs na vuurwerk. Ik weet niet

de eerste zaterdag heb ik gemist. Ik wilde wel gaan maar, ik werd uitgenodigd voor een dinner. Ik hoef denk niet uit te leggen bij wie Ik was weer erg laat thuis.

Ik had gelukkig nog wel de laatste skytrain. Alleen deze ging niet verder dan halverwege. Ik had nog aan agenten gevraagd of de skytrain naar Patterson ging. Volgens hun wel Ja. Het laatste stuk moest ik dus Bussen. Uiteindelijk ben ik toch thuisgekomen en weer klaar voor een nieuwe week

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active