nielsh.reismee.nl

last minute hike, higland games, Vaste baan en Stand up Comedy

Een week weer voorbij. Het gaat hier veel te snel.......... Ik heb gewoon te veel te doen.

Vrijdag wilde ik rustig aan doen. Dat begint natuurlijk met uitslapen. Eenmaal beneden trof ik een chaos in de keuken aan (Nee Pa nog erger dan in je ergste nachtmerrie) Ik heb de tijd goed besteed en de keuken opgeruimd.

Na wat boodschappen ben ik Hans weer wezen opzoeken. Om 18:00 besloten we om gauw naar Deep Cove te gaan. Toevallig was Jannie ook in de buurt. We zijn dus met zijn drieen hier naar toe gegaan. Deep Cove is in North Vancouver; een soort vallei waar de uitlopers van zee in liggen. Na een Hike omhoog kwamen op een rots die uitkijkt over Deep Cove; adembenemend.

De volgende dag ben ik samen met Kate naar de Highlandgames geweest; Schotse spelen. Elementen zijn Hamerwerpen, boomstam kantelen en zak werpen. Ook was er veel Schotse muziek. Het weer was ook zeer aangenaam Mam, je had er vast naar je zin gehad Na de games heb ik ook voor het eerst sticky rice gegeten. Wazig voedsel

Zondag begon de werkweek weer. Zondagavond hebben thomas en ik samen boodschappen gedaan voor een wereld maal. Ik maakte de pastesalade hij de milkshake. Je moet aan jezelf denken toch

Wallace & Carey; het bedrijf waar ik al sinds maart werk, heeft mij maandag in dienst genomen. Wie een beetje nadenkt..............
Het is nu echt rete druk. Ik heb weer een week van + 50 uur achter de rug. Dit komt met name door dinsdag; 17 uur

Maar goed ik had kaartjes voor een stand up comedynight in Vancouver. Daar ben ik woensdagavond naar toe geweest. Iedereen van het huis (behalve thomas; te druk met parkour en de dames) was er. Ik heb erg gelachen Daarna zijn we met nog wat andere SWAP-pers naar de pub geweest om de avond door te nemen.

Donderdag was weer een lange dag en het is nu weer vrijdag. Ik kom gewoon tijd te kort, misschien moet ik wel langer blijven................

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active