nielsh.reismee.nl

Straatstrippers, witte steen, dag Wilko en manke Nelis

Vrijdag ben ik naar Granville Island geweest. Dit is een soort schiereiland van Vancouver. Ze hebben daar een pubic market en er was toevallig straat amusement. Ik kwam alleen op een vreemd moment. Er waren 2 Engelse gentlemen die net op dat moment elkaar begonnen te strippen tot hun onderbroek met de Engelse vlag . Maar het waren wel echt acrobaten.

Daarna ben ik nog met Hans wezen fietsen door Stanley park. We hadden fietsen zonder versnelling en we gingen off-road. Iets wat eigenlijk niet de bedoeling is . Ik heb overigens ook nog een wasbeer in het wild heb gezien.

Zaterdag ben ik met Kate naar White Rock geweest. Kate heeft hier een tijdje gewoont en heeft mij een rondleiding gegeven. White Rock is een grensplaats (Canada/Amerika) het ligt ook aan het water. Er is daar een pier waar we lekker hebben kunnen uitwaaien. Een beetje terleurstellend was de rede waarom White Rock, White Rock heet. Een witte steen niet groter dan een bestelbus.

Ik had wel langer willen blijven, maar die avond was Wilko zijn laatste weekend voordat hij naar Toronto gaat. Die avond hebben we dus het tijdelijke afscheid van Wilko gevierd . We zijn wezen stappen. Uiteindelijk kwamen we in een russische club terecht. Omdat we met een groep waren was het nog best gezellig. We wisten de dansvloer vol te krijgen( de gang erin krijgen

Nog voordat we in de club waren, was Wilko nadrukkelijk aanwezig. Thomas doet aan Parkour Dit is het rennen door de straat en ondertussen stunten met straatmeubilair; salto's en dergelijke Wilko dacht dat ook wel te kunnen, maar dan zonder salto's Op de terug weg wist Iedereen in de skytrain wie Wilko was. Hij begon zelfs de stations om te roepen. Het mooiste was Wilko in de bosjes. Wilko is een grote jongen, maar hij verdween volledig en kwam vast te zitten; Hillarisch

Tot slot heb ik zondag nog gevoetbald met de rest van het huis. Het ging erg goed totdat ik Hans voorbij wilde spelen. De bal ging erlangs alleen ik niet. Laat ik het zo stellen trap lopen en zitten op stoel waren ineens een stuk lastiger geworden Maar ik kan er nu weer tegenaan. Op naar het volgende weekend.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active