nielsh.reismee.nl

Sushi en Hardcore Mountainbiken

Ja mensen weer een weekend goed besteed. Donderdag ben ik met mijn supervisor en drie van mijn directe collega's/vrienden uit wezen eten voor Sushi. Ze waren de week daarvoor ook al gegaan, maar mistte toen ik iemand; dus ik moest deze keer mee. Geen straf dacht ik zo. Dus Donderdag direct nadat mijn shift was afgelopen lekker onbeperkt sushi wezen eten.

Vrijdag dacht ik thuis zijn, want ik zou zaterdag pas gaan mountainbiken. Maar Dave met wie ik zou gaan wilde vrijdag al vertrekken zodat we zaterdag de hele dag zouden hebben in Whistler.

Vrijdagmiddag zijn we dus vertrokken naar Whistler. We verbleven de nacht in een Hostel; schitterend gelegen in de bergen net buiten het centrum. Het nu laag seizoen dus het was haast een PriveHostel.

Na een avondje stappen(zo goed dat Dave door zijn wekker heen sliep om Engeland te kijken), was het eindelijk zover. Nadat ik vorige week eindelijk auto heb gereden, heb ik nu eindelijk weer eens gefietst

Dit is alleen effe anders dan in Nederland Je huurt een full-suspension fiets, je draagt een full face helm en scheen- en elleboogprotectie, je gaat in de skilift (Je fiets gaat in een speciaal fiestenrek mee naar boven) en eenmaal boven sort je jezelf naar beneden

Wat er dan door je heen gaat is met geen vinger te tikken. Adrenaline pompt door je lichaam. waanzinnig De derde was zeker speciaal. We wouden een bepaalde route gaan volgen. Bleek achteraf dat de route gesloten was vanwege een verbouwing. Het was daar zo blubberig dat er niet doorheen te komen was. Ik zakte tot mijn enkels in de Blub

Toen we weer op een op begaanbare terrein kwamen, gingen weer een andere route volgen. Dat was super De route bestond voor een groot deel uit houten volders dwars door het bos heen; zeg maar een achtbaan door het bos Ik wist dat dat er was en had vooraf zoiets van dat slaan we maar over. Maar ja alleen daar was er geen weg meer terug. Achteraf gezien is dit het wijste wat ik die dag gedaan

De vierde en laaste keer naar beneden was ik vermoeid van de vorige keren. Ondanks je naar benden gaat is het erg intens. Daarnaast ga je steeds harder omdat je steeds meer vertrouwen krijgt. Je voelt hem, ik ben goed onderuit gegaan Maar zoals op de foto's is te zien, had ik veel bescherming. Niet voor niets dus.

Na de vierde moest ik mijn fiets inleveren. Eenmaal in het Hostel een lekkere douche genomen; dat was ook wel nodig. Daarna een goede maaltijd. Dave noemde zijn creatie Backpackers Delight Na de afwas zijn we weer met de greyhound terug naar huis gegaan. Rond twaalf uur waren we weer thuis. Dat was mijn weekend weer. Ter afsluiting voor de nieuwsgierigen onder ons, hier het recept van Dave; Backpackers Delight.

Pasta
Dipsaus
melk (1 glas)
4 eieren

Bereiding
Pasta volgens beschrijving
mix de melk, eieren, en de dipsausmix; doe dit vervolgens ruim 5 minuten in de magnetron, totdat de eieren min of meer gestold zijn. giet de pasta af maar laat de pan op het vuur; doe de pasta terug in de pan en voeg de mix eraan toe. Laat op het vuur tot de mix gaar is. Klaar is Kees

Eerlijk ik had eerst ook mijn bedenkingen, maar het was goed te nassen.....................of ik had gewoon honger

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active