nielsh.reismee.nl

Hehe Eindelijk bij!

De derde blog. Hopelijk hebben jullie er nog geen genoeg van.

Vrijdag was ik gelukkig vrij en kon ik weer wat achterstallig werk doen . Maar ja de dag begon om 12:15)

Ik heb een pakketje verstuurd naar huis, maar ik wist niet wat ik wat ik erin zou doen. Gelukkig is er een winkelcentrum dichtbij. Voor mijn trouwe lezers ik weet het nu wel Alleen jullie moeten even een maand geduld hebben

Zaterdag had weer een BBQ Dit keer bij mij supervisor; Gordy. Het weer is hier momenteel wisselvallig, maar hij heeft een Veranda. Hij zou mij na 3-en ophalen, maar ik wilde mij ochtend niet verkwisten.

Via Internet kwam ik erachter dat er een Parade was in New Westminster. Dit is 15 minuten met de skytrain. De Parade was echt noord amerikaans en gewoon leuk om te zien Jammer van het buitje.

De BBQ was goed, maar had iest gezelliger gekunt. Er waren wat andere collega's en Gordy woont pas een jaar op zichzelf en heeft de BBQ nog maar net. Hij wist zelf ook niet hoe hij het aan moest pakken en wij wisten niet wat we moesten verwachten. We moesten duidelijk aan elkaar wennen. Bovendien was het weer er niet naar.

Nadat de collega's weggingen zijn we (het franse stel dat ook in het snoep DC werkt en een vriend van Gordy) naar de Richmond Nigthmarket gagaan. Een soort Bazaar voor metname Aziaten, maar voor een Europaan daarom ook interessant. Na een avondrit door Vancouver hebben we nog een toetje genomen in een Restaurant.

Het was weer 2 uur voordat ik op bed lag. Deze ochtend (Ja we zijn echt bij nu) was weer zwaar, maar op het werk ging het uiterst gesmeerd. Ik was gewoon vroeg thuis. (18:00!!)

Daarbij nog een teovalligheidje. Afgelopen week werd in anoniem begeld door een grapjas (ophangen wanneer ik opnam). Nadat hij ook s'nachts ging bellen, werd ik het zat. Ik heb toen mijn telefoon op een stille modus gezet. Die was ik vandaag vergeten eraf te doen. Toen ik op de terugweg wilde kijken hoe laat het was, werd ik gebeld.

Wat bleek (na 6 gemiste oproepen)Dave was terug uit Engeland. Hij had alleen geen sleutel. We zijn dus weer met zijn zessen. Jannie moet alleen verhuizen naar een andere kamer (De sunroom). Hij slaapt op 2 pallets en een duur en een matras natuurlijk; beter bekend als een studentenbed.

Ook heb ik vandaag gevoetbald met Dave; Net uit Engeland! Nu ben ik al bijna 2 uur aan typen op de weblog van mij en ik wil het hier maar bij laten. Er zijn ook andere die op de computer willen.........

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active