nielsh.reismee.nl

Druk in kwadraat

Sorry voor de late update, maar ik heb de afgelopen dagen niet stilgezeten!!

Laten we beginnen met de 12e van mei. Ik moest naar het reisbureau voor de trip naar de stampede in begin juli. Toen ik daar was, heb ik meteen gevraagd wat ik zaterdag kon gaan doen. Het zou schitterd weer zijn die dag. Zij vertelde mij om naar de Sunshine Coast te gaan Ik moet zeggen; ze hadden gelijk. Ik denk dat diegene die de foto's hebben gezien (ze staan al sinds vrijdag op de blog), dit kunnen beamen.

Ik moest vroeg opstaan omdat de busverbinding slecht is. Ik moest om 6:30 opstaan om de ferry van 9:00 te pakken; waar ik ruim een uur op moest wachten. Een bus later betekende 5 minuten te laat. De overtocht was goed; gepraat met Canadezen; zonnetje, maar wel koud.

Eenmaal daar ben ik meteen naar de Tourist Info in Gibson gegaan. Na wat tips ben ik op pad gegaan. Ik wilde eigenlijk een mountainbike. Dit is niet gelukt( dankzij die stomme Amerikanen die meteen beginnen te claimen wanneer er iets mis zou zijn met een fiets )

In het boekje van de tourist info stond een wandelroute door een regenwoud. Cliff Gilker Park; bekijk de foto's, zulk helder water heb ik nog nooit gezien en natuur zo mooi).

Ik wilde nog steeds weten of je mountain bikes kon huren. Ik sprak toen 2 achteraf locals aan met fietsen. Zij wisten het ook niet, maar waren wel zou vrij om mij een lift te geven naar Roberts Creek. Dit is een een klein plaatsje aan het strand met 6 winkels en nog een paar huizen. Daar heb ik op de pier heerlijk uitgewaaid

Ik moest al weer gauw weg want de laatste bus om op tijd te zijn voor de ferry vertrok al om 17:30. In de bus ontmoette ik 4 Engelsen (en Swappers) met wie ik de rest van de dag heb opgetrokken. In Gibson hebben we aan de haven wat gegeten. Daarna zijn we met de bus naar de ferry gegaan en na de overtocht nog een afzakkertje genomen in een bar in Vancouver. uiteindelijk lag ik om 2 uur op bed.

5 uur later was ik weer wakker om naar mijn werk te gaan. Ik heb in de week meer dan 56 uur gewerkt.. Dit komt omdat er een tekort is aan personeel en de nieuwe werken er nog geen week. Daarnaast is het nu hoogseizoen. Kortom veel uren en geen tijd om mijn weblog bij te werken.

Nog even dit: DE FRANSE STUNT,

Hij heeft aangepapt met de Goedele Liekens van Vancouver. Hij is net 20; Zij is 36 en een sexdeskundige, bi-sexueel, swinger. Kortom koren op de molen van Thomas. Genoeg stof om grapen over te maken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active