nielsh.reismee.nl

Met de Engelsen op stap.

Vrijdag (begin weekend voor mij) was een schitterende dag. Ik ben zonder jas naar Joyce station gelopen. Normaal ga ik altijd naar Metrotown. Ik was nooit de andere kant op geweest Vanaf dat station ben ik naar downtown gegaan. Ik moest daar nog wat dingen regelen.

Ik moest ook naar Ryan. Die vond ik in een bar/restaurant met vrienden die net aan waren gekomen uit Engeland. En ja, Engelsen houden van bier (waar ik ook niet vies van ben ). Toen ze naar de volgende bar wouden gaan, ben ik naar huis gegaan om mij om te kleden; T-shirt, korte broek en wandelschoenen, zijn niet echt de kleren waar je s'avonds mee op stap gaat

Eenmaal thuis kwam Dave (Engelsman) aanzetten met zijn huurauto, Hij wilde een Yaris, maar kwam thuis met een Mustang cabrio . Hij moest naar Downtown en ik ook om mij weer te voegen bij Ryan en zijn Mates
Samen met Hans zijn we met z'n drieen naar dowmtown gereden; met de kap open

Terug downtown ging ik verder waar ik gebleven was. Bier drinken Ik was weer laat thuis. De volgende dag schrok ik om 1 uur wakker En wat helpt beter tegen de kater dan een boswandeling. Op nog geen 15 minuten lopen is er een stadspark; central park. Ik woon nu al bijna 4 maanden hier en ik was daar nog niet geweest 1 ding; je moet niet bang zijn voor eekhoorns. Er zijn daar 10-tallen die gewend zijn aan mensen. Je zijn niet schuw ofzo

Zondag is Dave vertrokken naar Engeland voor 3 weken. Hij moet daar het een en ander regelen. Maar ja je kan natuurlijk niet weg zonder een pint te drinken met alle huisgenoten. Dus zaterdagavond hebben we met z'n allen wat gedronken in een Ierse pub. Voor die drie weken hebben we een andere huisgenoot. Net als Hans een Zuidaafrikaan. Een relaxte gast.

Tenslotte hadden vandaag Pizza op kosten van de baas. We hebben afgelopen week een recordomzet behaald (232.000 gepickte items) met dinsdag als topper. 52.000 picks tov 48.000 normaal. Dus zoveel mogelijk pizza (5 smaken) zoveel je maar wil Smullen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active