nielsh.reismee.nl

uitleg werk + weekend

Ik werk nog steeds bij Wallace & Carey en ik heb er het er nog steeds naar mijn zin Inmiddels heb ik al veel van het bedrijf gezien. Ik werk voornamelijk aan de 'packtrack' Ik moet dan Dozen herpakken, dozen dicht maken met 'straps' (plastic banden) of de dozen op de pallet zetten. Vaak moet ik ook de Adreslabels uitprinten.

Omdat ik er nu al tijdje ben, laten ze mij ook andere dingen doen, zoals klaarzetten voor verzending (shipping) en orderpicken in verschillende afdelingen. Zelfs in de koeling; brrrrrrr

Afgelopen donderdag ben ik wezen stappen, werd weer eens tijd. Het was weer gezellig en de vrijdag was erg zwaar. Na het uitslapen heb ik in Metrotown (winkelcentrum met 400 winkels op loopafstand) wat geshopt, want ik had kleding nodig om mee te werken.

Zaterdag heb ik weer gewerkt voor Goodkey. Het bedrijf dat beurzen opbouwt. Dit keer was het een levensmiddelenbeurs. Merken zoals Unilever en Nestle hadden er hun stand. We moesten voornamelijk tapijten leggen van meer dan 100 meter Zondag begon mijn werkweek weer tot vandaag. Ik heb overigens zondag voor eerst weer eens gevoetbald. Dat ik zeker meer doen, want het weer wordt aangenamer, op vandaag na dan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active