nielsh.reismee.nl

Soap, Snowboarden en Schuimsap

Ryan en Camilla zijn uit elkaar Dinsdag heeft Ryan het verteld. Ondanks het huis aardig groot is, was het huis die dag te klein

Camilla was wanhopig. Zij was speciaal voor hem naar Canada gekomen en nu maakt hij het uit en moet zij ook naar 'haar huis' verlaten, want Ryan heeft inmiddels de kamer doorverhuurt aan Dave (eveneens een Engelsman) KORTOM DRAMA ; Ierereen was het ermee eens dat zij op de bank mag slapen wanneer zij dat wil.

Donderdag Vertelde Wilko mij dat het skien op groussemountain gratis was op vrijdag. Laat dat nu net mijn vrije dag zijn; een ABC-tje Niels stond weer eens op de snowboard . Aan het begin was het erg mistig. Het ging voor mijn doen erg goed. Jammer dat ik de (sea)bussen op een minuut mistte.

Zaterdag heeft het de heledag geregend Ik ben met Wilko de heledag in Metrotown (groot winkelcentrum) geweest. S'avonds vierde Camilla haar verjaardag in een Cafe. Naast de overheerlijke Pasta met Garnalen heb ik mij ook weer tegoedt gedaan aan het gerstenat Helaas kon niet mee stappen omdat ik zondag moest werken

Zondag werden we plotseling uitgenodigd op de koffie bij vrienden van Camilla. Die dag was zij echt jarig. Het was gezellig. Op de terugweg heb ik helemaal in een deuk gelegen. Wij zagen een fitnesstoestel staan met gewichten. Het leek ons wel stoer om dat in huis te hebben.

S'avonds hebben wij met z'n vieren met dat ding over straat gelopen. Vele draaien hun hoofd Thomas had daarbij weer de stunt van de dag. Hij gebruikte zijn riem om het tillen van de gewichten makkelijker te maken. Maar ja een riem gebruik je om je broek omhoog te houden. Je raad het al........................................ Zijn broek hing op zijn enkels midden op straat.

WAT EEN WEEK

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active