nielsh.reismee.nl

Normale week en goed weekend

Deze week heb ik niet veel bijzonders gedaan. Maandag heb ik zowel in het snoep DC als in het beursgebouw gewerkt. Na de opbouw was nu de afbouw aan de beurt. Al met weer een lange dag.
Dinsdag tot en met Donderdag heb ik alleen in het snoep DC gewerkt. s' avonds ben ik vooral bezig met mijn weblog.

Vrijdag het ik weer een vrije dag en ben ik met Ryan naar downtown vancouver geweest. Ik moest naar het swapoffice en ik heb mijn ouders weer gebeld. Na het swapoffice ben ik bij Hans zijn werk (fietsenverhuur) op bezoek geweest, want ik wist dat hij bijna klaar was. Na de boodschappen en het Eten (zuid-afrikaanse chutney) was de vrijdag ook weer vol.

Ik had vrijdag ook gereageerd op een andere baan. Het was een man met twee andere werknemers die zich bezig houdt met renovatie. Ik wilde hem eerst ontmoeten voordat ik de baan aanneem. Deze man zou ik vandaag ontmoeten in north Vancouver. Hij bleek niet thuis te zijn

Gelukkig was het schitterend weer. Noord Vancouver is te vergelijken met Bilthoven noord. Alleen dan heuvelachtiger met schitterende uitzichten. In Noord Vancouver zijn ook een paar parken. Ik ben ook naar Lynn park geweest.

SCHITTEREND Die natuur, de hangbrug, Rice lake. De foto's zal ik gauw op de weblog plaatsen. Ik was alleen maar aan het eind van de dag ik kwam toevallig ook een iemand tegen uit het Hostel, die ik dus drie weken niet meer had gezien. Wij zijn samen terug naar Vancouver gegaan. In de skytrain opweg naar huis kwam toevalling Hans in de dezelfde wagon zitten. Wat is de wereld toch klein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active