nielsh.reismee.nl

boarden, podiumbouw en st. patricksday

Zaterdag heb ik weer gesnowboard. Ik kon alles lenen van Ryan, dus de dag kostte mij niets. Daarna was ik echt moe. Zondag moets ik werken en het was te zien dat ik gesloopt was.

van die zondag t/m donderdag heb ik weer snoep verpakt bij Wallace & Carey. Maandag ben ik zelfs thuis gebracht door mijn baas. Dit kwam omdat ik 2 dozen vol met spongebob koeken mee kreeg. Voor de goede orde. Dat zijn bijna 300 koeken. Maar met 6 man, waaronder de fransoos, zijn we al dik over de helft

Vrijdag heb ik weer een andere job aangenomen. Ik heb geholpen bij het opbouwen van een Hairstyle en nagelbeurs. Vrijdag was het voornamelijk het in elkaar zetten van tafels. Daarna heb ik nog een biertje gedronken in een Cafe. Vanwege st. Patricksday schonken ze daar GROEN Bier. Zaterdag hebben we voornamelijk voor de podiums en stoelen gezorgd.

Eigenlijk zou vandaag moeten werken, maar ik had vrij gevraagd. Vandaag was de st. Patricksparade door Granvillestreet. Het was een goede beslissing. Het was erg mooi weer vandaag. Samen met Wilko, Camilla en Thomas hebben we de parade bekeken. Thomas heeft zelfs op de parade een line dance gedaan; Hilarisch Na de parade hebben Ryans werk bezocht. Voor de lunch hebben we sushi op. Lekkerrrrrrrr. Na het straatfeest en de boodschappen zit deze dag er ook weer op. Op naar de volgende week.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active