nielsh.reismee.nl

2 banen tegelijk, sneeuw +Foto's in foto album

Voordat ik over de banen beginnen, wil ik eerst nog wat vertellen over het bed waar ik nu momenteel op slaap. Dit is een Matras op een bokspring. Deze heb ik vorige week al via het internet tweede hands gekocht. Iets wat ik normaliter noooit zo doen Ik was de eerste die kwam kijken en omdat de eigenaar aan het verhuizen was, wilde hij het bed graag kwijt. Hij heeft het zelfs naar het huis gebracht.

Het bed kunnen jullie ook zien omdat ik vandaag foto's op mijn weblog heb gezet. Ik ben vandaag gelukkig vrij want deze week was ik erg druk. Ik had de mogelijkheid om 2 banen tegelijk te doen (zie vorige blog).

k begon om 10:00 bij Wallace en Carey tot 17:30 en om 19:30 begon ik bij Corporate Express tot het eind. Dat was meestal rond 23:30. In de tussentijd had ik net genoeg tijd om te eten., want de bedrijven lagen op een uur van elkaar. Het is wel erg vermoeiend en volgende week houd ik het ook maar bij 1baan

Toen ik gisteren klaar was (23:30), bleek het erg hard te sneeuwen (net zoals in Nederland schijnt). Toen we thuis werden gebracht door onze supervisor zagen allemaal auto's die niet tegen de heuvel op konden.

Toen we thuis kwamen hebben Wilco en ik nog foto's genomen. Dit wilde ik ook deze ochtend nog doen, want het schijnt dat sneeuw in Vancouver ook heel bijzonder is; Zeker zo laat in het jaar!!! Ik heb dus mijn wekker gezet en nog wat foto's gemaakt. Gelukkig maar, want het is Nu bijna alweer weg. Het resultaat van de foto's is dus te zien in Mijn Fotoalbum!!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active