nielsh.reismee.nl

update

Deze week was een aparte week. Ten eerste omdat ik in een nieuwe omgeving kwam. Maar het bevalt prima. Eindelijk mijn eigen kamer (die ik moet delen met een hyperactieve fransoos). Maar het is altijd ruimer als een hostel. Ik kan goed opschieten met het andere stel uit Engeland; Ryan en Cammilla. Met Ryan kan je lachen. Hij probeert Nederlanders na te doen op de manier van Austin Powers 3.

Helaas zit het werk er bij Lululemon erop. Er zou een lading stof uit China komen waar we zeker wel 2 weken mee bezig zouden zijn. Ze weten alleen zelf nog niet niet wanneer het komt. Woensdag was ik daarom vrij en donderdag dacht ik ook vrij te zijn

Ik werd alleen wakker gebeld of ik kon beginnen om 12 uur s'middags in een magazijn waar ze het snoepgoed (snickers twix winegum) distribueren voor de tankstations. Vandaag heb ik daar ook gewerkt ( Ja op zondag!!! ). Vrijdag heb ik gewerkt bij corporate express. Er is genoeg werk in Vancouver.

Zaterdag heb ik weer op de snowboard gestaan. Het relaxte van de berg waar we waren, was dat deze s' avonds ook open is. De skiet/board recht op de stad af. Die ziet er net uit alsof je in het vliegtuig zit; Onbetaalbaar!!!! Met z'n allen (muv van de Hans) hebben van 13:00 tot 22:00 geskiet en geboard.

Vandaag had ik natuurlijk weer geen zitvlees meer over Gelukkig deed ik vandaag staand werk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active