nielsh.reismee.nl

Verhuizing+Lululemon

Op dit moment ben ik min of meer aan het wachten totdat we in huis kunnen trekken. Over een uur gaan we verhuizen. Mijn spullen zijn al gepakt, maar we kunnen er pas om 6 uur in. Dan heb ik bijna een maand in het Hostel gezeten.

Velen zullen denken: Lululemon???? Lululemon is een kledingmerk waar ik afgelopen woensdag begonnen ben met werken. Hier is dit merk nog niet bekend, maar in Canada is het merk HOT!!! Het is ook een merk dat uit Vancouver komt.

De werkzaamheden waren tot vrijdag het sorteren van rollen stof (obv productierun) waar iets mis mee schijnt te zijn en het lossen van vrachtwagens. Omdat we klaar zijn met het sorteren weet ik niet wat ik maandag ga doen. Het is een relaxte baan. Alles gaat daar op zijn tijd . Helemaal niet zoals ik ben gewend in Nederlandse magazijnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active