nielsh.reismee.nl

snowboarden+the day after

Vandaag 21-2 had ik een solliciatiegesprek bij een ski-resort vlakbij Vancouver. Het solliciatiegesprek was al om 10:00. Het gesprek ging niet denderd, maar naar verluit zijn er veel mensen nodig.

Omdat ik toch op die berg was en vrij, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om meteen maar mijn eerste snowboardles te nemen. Helaas was het erg mistig daarboven op die berg

snowboarden is erg moeilijk!!!! Ik dacht: dat doe ik wel even. Nou mooi niet. Ik deed mee met een groepsles bestaande uit 10 personen. De les begon o 12:00 uur duurde 2 uur. De basis werd daar uitgelegd. Na de les heb ik wat gegeten en ben daarna meteen weer naar het oefenterrein gegaan.

Ik ben nog nooit zo vaak op mijn schuivert gevallen. Ik kan alleen nog maar op mijn linker bil zitten. De rechter is beurs.

Na 2 uur lang vallen en opstaan had ik het, naar mijn mening voldoende onder de knie en heb een poging gewaagd om van de piste af te boarden. Ik was alleen te moe om dat goed te doen. Volgende keer beter.

even een korte toevoeging. SPIERPIJN!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active