nielsh.reismee.nl

mooi weer, begin jobhunt

Het is de afgelopen dagen erg mooi weer geweest. Dinsdag had ik nog niet zo'n zin in werkzoeken. Voelde mij nog niet Okay.

Woensdag ben ik bij Randstad (Ja die hebben ze ook in Canada) geweest om mij daar in te laten schrijven. Daarvoor moesten wij ontzettend stomme testjes doen, van het niveau 1+1=2. Maar schijnt hier normaal te zijn. Ben ook nog bij de Adecco geweest.

Donderdag was het ook zo'n mooie dag. Ik heb toen veel foto's van de stad gemaakt. Daarbij heb ik ook wat jobsearching gedaan. Misschien kan ik aan de slag bij een fietsenverhuur. IK heb daar mijn CV achtergelaten; dus wie weet.

Tot slot nog een leuk verhaaltje dat ik jullie niet wil onthouden. Er is the frechman (fransoos) in het Hostel die heel graag Engels wil leren. Op een gegeven moment kwamen we op het Engelse woord HORNY (wat geil betekent). Maar ja hoe leg je dat uit.... We hebben het geprobeerd en op een gegeven moment dacht hij het te snappen. Zijn definitie van HORNY was:

when the other guy fucks your girlfriend I am horny. (wanneer iemand anders met mijn vriendin naar bed gaat ben ik geil).

Kortom Ik heb in een stuip gelegen; zeker met dat franse accent (allo allo) kon je mij wegdragen. Het heeft ons een uur gekost totdat hij het werkelijk snapte.

Dat was het weer....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active