nielsh.reismee.nl

ups and downs

Tot zondag ging het erg goed met mij. Ik heb veel rond gelopen in Vancouver. Ik heb samen met een Fries en een Zuid-Afrikaan een groot deel van Stanleypark belopen. Ook heb ik Chinatown en Gastown gezien. Overigens heb ik tot nu toe niet over het weer te klagen. Het is overwegend droog.

Zondag voelde ik mij na het avondeten niet zo lekker en ik ben om 22:00 naar bed gegaan. 2 uur later heb ik mijn avondeten weer gezien(overgeven). Dit heb ik zo'n beetje de hele nacht gedaan. De volgende ochtend voelde ik mij zo slap als een vaatdoek. Na een geroosterde boterham en een halve banaan als ontbijt (8:30)ben ik weer gaan slapen tot 15:30. Daarna nog even snel een telefoon gekocht. Ook nog een beetje avondeten gehad (aardappeltjes en banaan en pap).

Vandaag gaat het al stukken beter. Ik heb nog wel een beetje een leeg gevoel in mijn maag maar verder gaat het goed.

Groet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active