nielsh.reismee.nl

Rustig dagje

Ik ben aardig in de weer geweest de afgelopen dagen. Maar deze dag niet echt veel gedaan. Zou te maken kunnen hebben met de vorige dag. Ik heb op mijn gemakje plannen gemaakt voor rest van vakantie. Echt een rustdag dus. Niet dat ik dan de hele dag in het hostel ben gaan zitten. Hier in Kaapstad zijn veel goede eettentjes en daar hoef niet eens ver voor te lopen. Noem het mini-excursies. Het avondeten heb ik bijvoorbeeld bij de slager gedaan 3 deuren verderop. Als je geen zin het om zelf te koken, maken ze het ter plekke klaar en eet je het daar op. De avond sloot zich wel af in het hostel met een potje jammen met een akoestische gitaar freestylen rappen. Dit liet ik overigens wel over aan de mensen die het kunnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active