nielsh.reismee.nl

Van stad naar strand

Mijn plannen voor deze dag was naar het centrum gaan. Het eerste wat ik wilde doen, was naar het fort wat tijdens de VOC was gebouwd. Daarna wilde ik nog een wandeltour doen die om drie uur zou beginnen. Het duurde even voordat ik het fort had gevonden. Maar ik zag wel dat het in de steigers stond. Eenmaal binnen bleek de helft dicht voor renovatie. Dit zou niet eerder open gaan dan eind november. Daar gingen mijn plannen.

Het was schitterend weer en ik kan nu met de bus reizen. Bovendien hoor liever xhosa dan toeristen die ooh en aah roepen bij alles wat ze zien. Waar beter dan naar het strand te gaan. Bus komt langs het hostel dus kon ik mooi even mijn koptelefoon halen. Momenten later zat ik heerlijke strandmuziek op aan het strand. De enige die stoorden waren de strand verkopers. "Cold lemonade! Ice scream!"

Op woensdagen is het altijd braaiavond in het hostel. Dat was een uiterst gezellige avond. Lekker eten en praatjes maken met andere hostelgasten. Bovendien nog een potje Na het eten een potje Jenga gespeeld. Het mooiste was het Taiwanese meisje die nog steeds liedjes van Guus Meeuwis kon zingen na een korte periode in Nederland te hebben gewoond.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active