nielsh.reismee.nl

Nieuwe reis

25-10. Jawel weer een lange reis op het program. Zuid-Afrika dit keer. Verschillende redenen om hier naar toe te gaan. Allereerst om mijn maat Hans op te zoeken. Ook schijnt hier de hoogste bungee te zijn. Daarnaast wil ik meer gaan surfen dan mijn vorige reis. En alles wat er nog meer op mijn pad komt.

Enfin in de avond was mijn vlucht pas dus kon ik op de dag rustig inpakken. Eenmaal op Schiphol bleek mijn vlucht vertraagd; gelukkig met maar een uur. Dit betekende namelijk dat ik direct door kon in Dubai. Zondoende was ik toch op tijd in Zuid-Afrika. Binnen no time had ik de stempel in mijn paspoort. Op het vliegveld stond een chauffeur met naambordje die ik in Nederland al had geregeld. Die bracht me rechtstreeks naar het hostel. Daar ging het moeizaam. Nieuwe medewerkers moeten nog aan het systeem wennen. Maar uiteindelijk bleek alles in orde. Na even op te frissen, heb ik naast het hostel gegeten en een biertje gedronken. Daar was ik wel aan toe

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active