nielsh.reismee.nl

Vlucht en aankomst Sydney

Een uur later dan gepland vloog mijn vlucht naar Dubai. Wat was ik blij dat ik een vlucht later had geboekt anders had ik mijn aansluitende vlucht gemist. Bovendien hoefde ik dan maar 2 ipv 3 uur te wachten. Voordat ik het wist werd de landing al ingezet. Dit kwam met doordat mijn buurvrouw ervoor blijkt te zorgen dat ik mijn salaris krijg. Hoe klein kan een wereldje zijn. De vlucht van Dubai naar Sydney was precies het tegenover gestelde. Ik zat in het midden (balen) en meteen vanaf het begin gingen de oordoppen op en we hebben geen woord gewisseld. Dan maar slapen. Dat is me nog redelijk afgegaan.

Eenmaal op het vliegveld ging het snel. Ik moet geen border security meer kijken. De mevrouw van de doaune moest even twee keer kijken of ik wel degene was op de foto (net naar kapeer geweest) en daarna mocht ik mijn Touristenformulier aan een mevrouw geven die mee doorverwees naar hal 8. Ik kom hal acht binnen en zie een heleboel mensen en ik dacht dat dit nog wel even ging duren totdat ik aan de beurt was. Plots zag ik de taxi chauffeurs met namen van personen die ze moeten oppikken. Na ruim 22 uur vliegen, duurt het even voordat je het op een rijtje hebt, maar ik was dusofficieel in Austarlie!

Ik wilde zo snel mogelijk naar het hostel en dus heb ik de trein gepakt.Het hostel had ik snel gevonden en om 23:55 lokale tijd was ik ingecheckt.Mijn kamergenoten waren zo aardig dat ik het licht in de kamer aan kon doen en heerlijk kon douchen. Daarna heb ik zelfs nog kunnen slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active