nielsh.reismee.nl

10 uur in de bus

Dit is 1 van de kortste blogs. Om kwart over 8 s'ochtends stopte mijn bus voor de reis naar de Craigs. Dit is ongeveer 400 kilometer. Maar omdat deze bus op veel plaatsen stopt duurt de reis 10 uur. Nu was ik zelf ook niet de meest gezellige die ochtend. Ik heb lekker zitten dommelen aan het begin van de reis. Het was namelijk bijzonder stil in de bus. Verder ben ik de tijd door gekomen met mijn blog bijwerken. Overigens was het weer ook omgeslagen. Was het in Kaapstad tegen de 30 graden, hier was het net 12 graden en nat.

Het is inmiddels een uur of 7 toen ik aankwam op mijn bestemming, maar als je daar wilde eten moest je dat voor vieren opgeven. De vraag was even of er genoeg was. Het is niet zo dat er een supermarkt om de hoek is. Gelukkig hadden de kitchen angels meer dan genoeg gemaakt en werd het nog best gezellig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active